"Когато размишлява върху работата на художника в модерната епоха, Бодлер достига до прозрението, че геният е "преоткрито детство". Така той описва сходството между рисуването и жизнерадостното любопитство на детето, което струпва всякакви находки в играта си. В албума децата са проекции или въображаемите модели на твореца. Наблюдавайки творчеството на всеки един автор, се опитвах да си представя образа на "детето-послание", като завършена визия на художника. Така част от рисунките се превърнаха в упражнение по измисляне на деца. Рисунката - освен посланието, което отправя към нас - има и издайническа страна. Понякога е илюстрация, друг път е част от емоция, или е декларация, но във всички посоки тя отразява потенциала на художника. Бях писал, че рисунката е магическо езеро на въображението. Сега бих добавил, че е изкристализиран образ на художественото мислене."
Греди Асса